На допомогу класним керівникам

Орієнтовний аналіз виховної  роботи  за минулий
навчальний рік
 У минулому навчальному році було виконано всі поставлені завдання:
·      Клас втримався на досить високому рівні якості знань. Учні призвичаїлися до нового способу перебігу навчального процесу, до нових вчителів та норм.
 ·      Збереглася цілісність класу. Ніхто з учнів не перейшов в іншу школу чи клас.
 Але були у роботі і недоліки:
·      Клас залишився досить проблемним у психологічному плані.
 ·      Діти можуть вчитися краще але не досить стараються.
 ·      Погано залучалися батьки до класних заходів та виховної роботи.
 В цілому виховну роботу в минулому навчальному році можна оцінити на “добре”.
 Завдання на 20__-20__ навч. рік
  1. Створити позитивний морально-психологічний клімат у колективі. Атмосферу дружби, взаємопорозуміння та підтримки.
 2. Організувати соціальний захист дітей із неблагонадійних сімей.
 3. Організовувати змістовні дозвілля учнів. Залучити до шкільних гуртків та клубів.
 4. Правильно організувати учнівське самоврядування.
 5. Залучати до виховної роботи у класі талановитих батьків.
 6. Розвивати пізнавальні інтереси учнів та творчі можливості.
 7. Виховувати високоестетичну культуру, почуття обов’язку та відповідальності.
 8. Формувати навички здорового способу життя, трудові навички.
  Заповіді школярам

1. Будьте вірні Україні та її народові.
2. Наполегливо здобувайте знання.
3. Збагачуйтеся духовними надбаннями світової культури.
4. Будьте сумлінні, нічого не робіть проти своєї совісті.
5. Живіть у злагоді зі своїми братами, сестрами і дітьми.
6. З усього робіть висновки на майбутнє.
7. Допомагайте старшим і немічним, меншим за себе, не слухайте злих наклепів.
8. Не будьте нещирими і злими.
9. Говоріть тільки правду.
10. Ніколи не беріть чужого без дозволу.
11. Будьте слухняними, цим ви покажете свою любов до рідних.
12. Поважайте батька й матір.
 Моральний кодекс класу

1. Кожен у класі має почуватися безпечно, тому ніхто не повинен битися та ображати будь-кого.
2. Усі у класі рівні, незалежно від матеріального статку, національності, статі, раси та релігійних переконань.
3. Кожен має право на ім’я і звертатись один до одного слід тільки на ім’я.
4. Ніхто не повинен відчувати себе приниженим та ображеним. Нікому не можна придумувати “клички” та прізвиська.
5. Усі повинні поважати право на власність і без дозволу не брати чужих речей. Заслуговує поваги і шкільне майно, бережіть його.
6. Ніхто не повинен боятися висловлювати свою думку щодо власного життя. Мислення інакше – не злочин.
7. Будь особистістю, відповідальною за свої слова та вчинки. Не обманюй, завжди говори правду.

8. Ніколи не хвалися тим, що не є твоєю заслугою.
Орієнтовна характеристика класу

v  У класі навчається ___  учнів, серед них ____  хлопців, ___  дівчат. Вчаться на     - ___ учнів, мають __ оцінки - ___ учнів.  Навчальними вміннями володіють добре __­_  учнів, недоста­тньо - ___.  

v  Виконують завдання вчителів регулярно_ учнів, нере­гулярно ___, старанно ___, нестаранно - ___ учнів.

v  Вміють зо­середжуватися, напружено працювати, виявляють активність ___ учнів,  недостатньо розвинуті ці здібності в_____ школярів.

v  Розвиток мовлення  достатній  в ___ учнів, недостатній – в ___ учнів. 

v  Вміють визначати зміст тексту, узагальнювати навчальний матеріал    ___учнів, не вміють -_ ___  учнів. Працюють самостійно        __  учнів, потребують контро­лю ___ учнів.

v  Переважає таке ставлення до навчання: активно-позитивне  - в ___ учнів, позитивно-пасивне – в ___ учнів.

v  Допомоги в засвоєнні програмного матеріалу учні не потребують. На атмосферу в класі впливають такі фактори, як: добрі стосунки між учителем і учнями, учнів між собою, вчителя і батьків, взаєморозуміння вчителя, уч­нів і батьків. Класний колектив згуртований, учні виявляють групову актив­ність.

v  Діє учнівське самоврядування - учнівський пост бережливості (збері­гання підручників, обладнання, приладдя), групи взаємодопомоги, команда з футболу, танцювальний ансамбль, редколегія, тощо.

v  Дані соціометрії: "лідери" –  ____,  "підлідери" - ___, "прийняті" - ___, "ізольовані" - ___ .

v  Учні мають різнобічні інтереси: заняття в художніх колективах (школах, студіях, ансамблях) з образотворчого мистецтва ___ , танцюва­льного мистецтва ___, музичного мистецтва      (%), театрального мисте­цтва (%),   ужиткового   мистецтва ___;   спортивні   секції  відвідують всього ___, займаються в науково-пізнавальних гу­ртках ___.

v  Стійкі інтереси мають ___ учнів, нестійкі -         ___ учнів. Резе­рвами розвитку класного колективу є колективні справи, театралізовані виступи, екскурсії, спільні заходи з батьками та іншими класними колективами. Зага­льний рівень вихованості та культури класного колективу достатньо високий.  Протягом навчального року ___ учнів займалися в групі корекції.

Немає коментарів:

Дописати коментар